Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi – Dagmar Slováková
Dagmar Slováková
Bachelor's thesis
Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi
Extension of Fokapo Brand Target Groups to Families with Children
Anotácia:
Bakalářská práce se bude zabývat rozšířením stávajících cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části budou řešeny odborné pojmy, jako je tržní segmentace, cílová skupina, analýza konkurence, PETS analýza, SWOT analýza, marketingový výzkum a dotazníkové šetření pomocí odborné literatury. V praktické části …viacAbstract:
The bachelor thesis will deal with extension of Fokapo brand current target groups to families with children. The work is divided into two parts: the theoretical part and the practical part. The theoretical part will deal with specialist terms like market segmentation, target group, competition analysis, PEST analysis, SWOT analysis, marketing research and questionnaires based on specialized literature …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Slováková, Dagmar. Rozšíření cílových skupin značky Fokapo o rodiny s dětmi. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření: popis metodiky realizace dotazníkového šetření a následné analýzy dat
Eliška Lorenzová -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková -
Finanční gramotnost - analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Myroslav Shchaslyvyy -
Postoje seniorů k výši důchodů (analýza dat z dotazníkového šetření)
Klára Neubertová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analýza výskytu a povahy zranění v boxu a muaythai na základě dotazníkového šetření
Andrea ŠKUCOVÁ -
Statistická analýza výsledků dotazníkového šetření duševního zdraví a životního stylu lidí v ČR
Karolína Vlasáková -
Analýza dotazníkového šetření uživatelů psychedelik
Jakub Groman