Ing. Veronika Hofírková
Bachelor's thesis
Návrh na inovaci marketingu firmy
A proposal for the innovation of the marketing of company
Abstract:
Práce je zaměřena na posouzení možností inovace marketingu vybraného podniku na základě aplikace marketingového mixu 4 P, průzkumu trhu pomocí dotazníků a determinace trhu. Výsledky těchto ukazatelů jsou podkladem pro návrh inovace marketingu předloženého vedení firmy.Abstract:
Bachelor thesis is focused on the assessment of the possibilities for innovation of marketing in the selected company on the basis of applications marketing mix 4 P, market research using questionnaires and determination of the market. The results of these indicators are the basis for the design for innovation of marketing submitted by management.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/r93qw/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 9. 2012
- Supervisor: Ing. Rostislav Tesař
- Reader: Ing. Karel Mudrych
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Průzkum trhu cestovních kanceláří
Radim Jaroš -
Průzkum trhu kaváren ve vybraném teritoriu
Jolana Kolovrátníková -
Průzkum potenciálu trhu pro ovocné sushi v Brně
Marek Trejbal -
Spotrebiteľské správanie na trhu s alternatívnou medicínou
Michaela Ďanovská -
Marketingový průzkum trhu společnosti In Motion s použitím internetu
Barbora Stůjová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix malého a středního podniku
Zuzana Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Pavlína Sasinová