Zásady vnější firemní vizuální komunikace ? metodika hodnocení webových stránek – Tomáš Andits
Tomáš Andits
Diplomová práce
Zásady vnější firemní vizuální komunikace ? metodika hodnocení webových stránek
Anotace:
Používanie správnych a efektívnych komunikačných nástrojov je v súčasnej dobe jedným zo základných faktorov úspechu podnikania. Cieľom práce je upozorniť na dôležitú zložku komunikačného mixu, ktorým firmy pôsobia na svojich potenciálnych i stávajúcich zákazníkov, a to na vizuálnu komunikáciu. V súčasnej dobe síce existuje celá rada metodík, ktoré pomáhajú hodnotiť kvalitu webových prezentácií, máloktoré …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/5883
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedoucí: Antonín Pavlíček
- Oponent: Josef Muknšnábl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/5883
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Webové prezentace obchodních firem na příkladu DEVIDENT s.r.o.
Iulia Ivancevscaia -
Webová prezentace firmy Kola-Rtyně
Michal Bergmann -
Webová prezentace firmy
Petr Šindelář -
Objednávkový systém a webová prezentace firmy Back2Life
Lukáš Augusta -
Návrh na sjednocení vizuálniho stylu webové prezentace firem v holdingu
Lenka Paulinyová -
Tvorba webové prezentace pro zámečnickou firmu založené na redakčním systému
Filip Rutar -
Webová prezentace vybrané firmy
Bohumil Franc -
Webová prezentace společenské zodpovědnosti firmy
Anna Cheblokova