Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím – Magdaléna SLUŠTÍKOVÁ
Magdaléna SLUŠTÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím
The Marketing Mix of the Company Dealing with Ecological Agriculture
Abstract:
Tématem bakalářské práce je marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím. V teoretické části jsou rozebírány teoretické poznatky marketingového mixu a problematiky ekologického zemědělství ve vztahu k marketingu. V praktické části je analyzována konkrétní firma zabývající se ekologickým zemědělstvím a charakterizovány jednotlivé složky marketingového mixu ve firmě. Na základě provedených …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the marketing mix of the company dealing with ecological agriculture. In the theoretical part there is analyzed theoretical knowledge of the marketing mix and issues of the ecological agriculture in the relation with marketing. In the practical part there is analyzed concrete company dealing with ecological agriculture and there are characterized individual components …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Markéta Mlčochová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLUŠTÍKOVÁ, Magdaléna. \textit{Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/u6d9vj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLUŠTÍKOVÁ, Magdaléna. Marketingový mix firmy zabývající se ekologickým zemědělstvím. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společnosti Right Indicada
Katrin Walicová -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Tereza Kocmanová -
Marketingový mix vybranej reštaurácie
Sofia Bérešová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Marketingový mix společnosti Serafin-byliny s.r.o.
Dominik Erhart -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Marketingový mix
Jan Bernard