Lucie Němcová
Master's thesis
Strategické marketingové plánování
Strategic marketing planning
Anotácia:
Záměrem práce je posouzení vnějšího a vnitřního prostředí Komerční banky v rámci odvětví finančního zprostředkování a zhodnocení současného nastavení marketingového mixu bankovní služby. Konkrétně se jedná o bankovní službu pro municipality zajišťující Platební styk. Teoretická část práce představuje východiska pro zpracování vlastní části práce. Analýza vnějšího prostředí je realizována na základě …viacAbstract:
The work is focused on assessment of the external and internal environment of Commercial bank in the financial intermediation sector and assess the current settings of the marketing mix of banking services. Specifically is a banking service for municipalities ensuring Payments. The theoretical part presents the basis for the processing of the part. External environment analysis is conducted on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
- Oponent: Pavla Berglová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Marketing management and marketing planning in a state - subsidized organization
Michaela Růžičková -
Marketing a marketingové plánování ve vybraném podniku
Jana Kukáková -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Marketing a zprostředkování umění v kontextu muzea a galerie v ČR /Analýza současné situace a návrh optimalizace na případové studii
Eva Marlene HODEK -
Nízkonákladový marketing pro podnik formy start-up
Nina Trošina -
Analýza marketingového řízení vybraného podniku
Pavlína Rujzlová -
Význam a úloha marketingu v systému řízení podniku
Diyora Jalalova
Názov
Vložil
Vložené
Práva