Vztah mezi environmentálním postojem spotřebitele, vnímáním ekoznaček a ochotou platit za produkty označené ekoznačkami – Nikola Maryšková
Nikola Maryšková
Bakalářská práce
Vztah mezi environmentálním postojem spotřebitele, vnímáním ekoznaček a ochotou platit za produkty označené ekoznačkami
The relationship between consumer environmental attitudes, perceptions of eco-labels and willingness to pay for eco-labelled products
Anotace:
Cílem této práce je přispět k lepšímu porozumění chování spotřebitelů v oblasti ekologie a identifikovat způsoby, jakými může trh reagovat na rostoucí environmentální povědomí. Konkrétně předmětem této práce bylo zjistit, zda vizuální pozornost studentů vysokých škol vůči ekoznačkám na menstruačních pomůckách je mediátorem vztahu mezi environmentální postojem a ochotou studentů zaplatit za tyto šetrné …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to contribute to a better understanding of consumers' environmental behavior and to identify ways in which the market can respond to growing environmental awareness. Specifically, this work focused on determining whether college students' visual attention to eco-labels on menstrual products mediates the relationship between environmental attitudes and their willingness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92687
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Jiří Dvořák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARYŠKOVÁ, Nikola. \textit{Vztah mezi environmentálním postojem spotřebitele, vnímáním ekoznaček a ochotou platit za produkty označené ekoznačkami}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/u6mq3n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92687
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Ekologické postoje a chování studentů vysokých škol
Jana LANGROVÁ -
Vliv veřejného mínění na environmentální postoje politických stran v Evropě
Barbora MACKOVÁ -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Political Consumerism Among Students: Understanding Motivations and Attitudes
Daniel Němeček -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
John Love Joy Sahaya Raj -
Personal motives and attitudes of sustainable consumers across various generations toward organic food
Elouise Christa Errolat