Anastasia Negrilova

Bakalářská práce

Marketingová strategie hotelu Demínka Palace

Anotace:
NEGRILOVA, Anastasia. Marketingová strategie hotelu Demínka Palace. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2013. 55 s. Bakalářská práce „Marketingová strategie hotelu Demínka Palace” se zabývá problematikou marketingové strategie vybraného hotelu. Teoretická část je věnována vlastnostem hotelových služeb a popisuje marketingové pojmy. Vysvětluje pojmy – marketingový mix, jeho jednotlivé složky …více
Abstract:
The Bachelor’s Thesis "Marketing Strategy of the hotel Demínka Palace" deals with the issues of marketing strategy of the chosen hotel. The theoretical part is focused on hotel services, characteristics and the marketing concepts are described. The concepts of marketing mix and its components are explained; the PEST and SWOT analyses are described. The goal of this thesis is to evaluate the marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zbyněk Vinš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví