Vyhodnocení efektivnosti sportovního sponzoringu – Jiří Rozkošný
Jiří Rozkošný
Bachelor's thesis
Vyhodnocení efektivnosti sportovního sponzoringu
Evaluation of efficiency of sport sponsorship
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na sportovní sponzoring a způsoby jak měřit jeho efektivitu. Cílem je seznámit se sportovním sponzoringem a jeho potenciálem, jaké jsou způsoby sportovního spozoringu a jak lze měřit návratnost investice pro posouzení, zda by dané prostředky nepřinesly lepší výnos při jiné investici. Následně jsem provedl seznámení s prostředím formule 1, týmem Scuderia Ferrari a společností …viacAbstract:
This study is focused on sport sponsorship and methods how to measure it efficiency. The aim is to present sport sponsorship and its potential, the methods of how to measure return on investment to judge if there is other and better solution that would bring higher value for the invested sum. Subsequently I did presentation of the formula 1, team Scuderia Ferrari and Shell company. The cooperation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita sponzoringu ve sportu handicapovaných v ČR
Pavel Janega -
Využití sponzoringu v marketingové komunikaci organizace
Anna Marková -
Analýza efektivity strategie sportovního sponzoringu Škoda Auto
Eliška Lichtenberková -
Vliv sponzoringu na image značky
Tereza Stuchlíková -
Dopad sponzoringu na efektivitu příspěvků na Instagramu
Erika Bartošová -
Effectiveness of Red Bull’s Model of Football Clubs Sponsorship
Evgenii Bazanov -
Technology of production of Shea Butter and its influence on the Economic Efficiency in Ghana
Emefa Byll -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová
Názov
Vložil
Vložené
Práva