Anna Koldová

Master's thesis

Marketingová strategie značky Manufaktura

The Marketing strategy of the Manufaktura brand
Abstract:
Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii značky Manufaktura, která působí na trhu kosmetických výrobků. Práce se zaměřuje na konkurenci, změny nákupního chování během pandemie COVID-19 a shrnuje nejnovější trendy v oblasti kosmetiky. Součástí práce je vlastní kvantitativní výzkum mezi spotřebiteli kosmetických výrobků v České republice. Závěr práce obsahuje kritické zhodnocení současné …more
Abstract:
This thesis analyzes the current marketing strategy of the Manufaktura brand which operates in the cosmetic products market. The paper focuses on competition and changes in shopping behavior during the COVID-19 pandemic. It also summarizes the latest trends in cosmetics. Part of the work is a quantitative research that targeted consumers of cosmetic products in the Czech Republic. The conclusion contains …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82672