Anna Koldová

Master's thesis

Marketingová strategie značky Manufaktura

The Marketing strategy of the Manufaktura brand
Anotácia:
Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii značky Manufaktura, která působí na trhu kosmetických výrobků. Práce se zaměřuje na konkurenci, změny nákupního chování během pandemie COVID-19 a shrnuje nejnovější trendy v oblasti kosmetiky. Součástí práce je vlastní kvantitativní výzkum mezi spotřebiteli kosmetických výrobků v České republice. Závěr práce obsahuje kritické zhodnocení současné …viac
Abstract:
This thesis analyzes the current marketing strategy of the Manufaktura brand which operates in the cosmetic products market. The paper focuses on competition and changes in shopping behavior during the COVID-19 pandemic. It also summarizes the latest trends in cosmetics. Part of the work is a quantitative research that targeted consumers of cosmetic products in the Czech Republic. The conclusion contains …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedúci: Přemysl Průša
  • Oponent: Jitka Volfová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82672