Marketingová strategie značky Manufaktura – Anna Koldová
Anna Koldová
Master's thesis
Marketingová strategie značky Manufaktura
The Marketing strategy of the Manufaktura brand
Anotácia:
Diplomová práce analyzuje současnou marketingovou strategii značky Manufaktura, která působí na trhu kosmetických výrobků. Práce se zaměřuje na konkurenci, změny nákupního chování během pandemie COVID-19 a shrnuje nejnovější trendy v oblasti kosmetiky. Součástí práce je vlastní kvantitativní výzkum mezi spotřebiteli kosmetických výrobků v České republice. Závěr práce obsahuje kritické zhodnocení současné …viacAbstract:
This thesis analyzes the current marketing strategy of the Manufaktura brand which operates in the cosmetic products market. The paper focuses on competition and changes in shopping behavior during the COVID-19 pandemic. It also summarizes the latest trends in cosmetics. Part of the work is a quantitative research that targeted consumers of cosmetic products in the Czech Republic. The conclusion contains …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82672
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82672
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv devizových intervencí České národní banky na vybraný podnik
Michal Fidzinski -
Vliv devizových intervencí České národní banky na vybraný podnik
Tomáš Michalech -
Strategická analýza společnosti Český národní podnik s.r.o.
Alina Alekseeva -
Ocenění společnosti Český národní podnik s.r.o.
Lukáš Novotný -
Strategická analýza firmy Český národní podnik s.r.o.
Lucie Vodičková -
Zavedení a schéma controllingu ve společnosti Český národní podnik s.r.o.
Martina Kornfeldová -
Vliv měnové politiky České národní banky na ziskovost vybraného podniku
Matouš Hřivna -
Analýza okolia firmy two, s.r.o.
Bronislava Kováčová