Analýza využívání motivů strachu v reklamě – Tatiana Ďurečková
Tatiana Ďurečková
Diplomová práce
Analýza využívání motivů strachu v reklamě
Analysis of fear motives application in advertising
Abstract:
Cieľom mojej diplomovej práce bolo pomocou primárnych a sekundárnych dát zistiť vakej miere sa vyskytujú motívy strachu v reklame, zároveň poukázať na praktickénahradzovanie motívov strachu v reklamách inými prvkami a v akej miere sú recipientiovplyvňovaní použitými motívmi strachu.Stanovených cieľov som dosiahla prostredníctvom sekundárnych a primárnych dát.Sekundárne informácie som získala štúdiom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2008
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/69449
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Milada Marhounová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.