Realizace inscenačních výstupů žáků se sluchovým postižením – Bc. Markéta Kunášková
Bc. Markéta Kunášková
Master's thesis
Realizace inscenačních výstupů žáků se sluchovým postižením
Drama education, expressive therapies, pupils with hearing disabilities
Abstract:
Absolventský projekt „Realizace inscenačních výstupů žáků se sluchovým postižením“ spočíval v přípravě a následné prezentaci tří inscenačních výstupů. Tato vystoupení jsem realizovala ve spolupráci s žáky a pedagogy Základní školy pro sluchově postižené v Brně.Abstract:
The graduate project "Realization of the theater production with the pupils with hearing impairment" consisted of the preparation and subsequent presentation of three theatre productions. I have realized these performances in cooperation with pupils and teachers of the Elementary school for the hearing impaired in Brno.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2018
Identifier:
https://is.jamu.cz/th/oau1f/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2018
- Supervisor: doc. PhDr. Veronika Broulíková
- Reader: prof. Mgr. Zoja Mikotová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUNÁŠKOVÁ, Markéta. \textit{Realizace inscenačních výstupů žáků se sluchovým postižením}. Online. Master's thesis. Brno: Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno, Faculty of Theatre. 2018. Available from: https://theses.cz/id/u74o3o/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakultahttps://is.jamu.cz/th/oau1f/
Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno
Faculty of TheatreMaster programme / field:
Dramatic Arts / Drama Education for the Deaf
Theses on a related topic
-
Žák se sluchovým postižením na internátu při základní škole
Tereza Vrublová -
Výuka češtiny jako druhého/cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Iva Vrbová -
Možnosti pohybových aktivit pro žáky se zrakovým postižením
David Ianosteac -
Význam pohybového divadla jako výrazového prostředku pro osoby se sluchovým postižením
Karolína Kalendová -
Expresivní terapie jako součást dramatické výchovy u žáků se sluchovým postižením
Markéta Kunášková -
Tandemové divadlo jako prostředek sociální inkluze pro dítě se sluchovým postižením
Dagmar Benešová -
Možnosti kulturního vyžití u osob se sluchovým postižením
Miloslava Dlabačová -
Příprava a realizace loutkové divadelní inscenace se studentkou pedagogického //lycea jako ročníková práce ve specializaci dramatická výchova
Roman Manda