Jana Žákovčíková

Bachelor's thesis

Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru

Internet advertisement from the point of view of the advertisement space provider
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů v oblasti internetové komunikace a jejich uplatněním v prostředí online marketingu. Teoretické poznatky jsou využité v analytické části práce, v které se na základě poptávky klienta (zadavatele) obeznámíme s účinností a vyhodnocením zvolených reklamní kampaní. Cílem této práce je poukázat na skutečnost, že doby výsadního postavení nákupu standardní …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with new trends in the field of Internet communication and its application in online marketing environment. Theoretical knowledges are used in the analytical part of the work, in which, on the basis of client (the entity) acquainted with the performance and evaluation of selected advertising campaigns. The aim of this paper is to highlight the fact that periods of prominent …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 11. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 1. 2014
  • Supervisor: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Reader: Ing. Miloš Sobek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry