Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru – Jana Žákovčíková
Jana Žákovčíková
Bachelor's thesis
Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru
Internet advertisement from the point of view of the advertisement space provider
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů v oblasti internetové komunikace a jejich uplatněním v prostředí online marketingu. Teoretické poznatky jsou využité v analytické části práce, v které se na základě poptávky klienta (zadavatele) obeznámíme s účinností a vyhodnocením zvolených reklamní kampaní. Cílem této práce je poukázat na skutečnost, že doby výsadního postavení nákupu standardní …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with new trends in the field of Internet communication and its application in online marketing environment. Theoretical knowledges are used in the analytical part of the work, in which, on the basis of client (the entity) acquainted with the performance and evaluation of selected advertising campaigns. The aim of this paper is to highlight the fact that periods of prominent …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 11. 2013
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/9877/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 1. 2014
- Supervisor: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Reader: Ing. Miloš Sobek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry
Theses on a related topic
-
Etika v online reklamě
Pavel Pfauser -
Etika v sociálních sítích
Gabriela Gogelová -
Etika online marketingu
Roman POLOK -
Informační etika a její dodržování v online prostředí
Libor Marek -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze