Jana Žákovčíková

Bakalářská práce

Internetová reklama z pohledu poskytovatele reklamního prostoru

Internet advertisement from the point of view of the advertisement space provider
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů v oblasti internetové komunikace a jejich uplatněním v prostředí online marketingu. Teoretické poznatky jsou využité v analytické části práce, v které se na základě poptávky klienta (zadavatele) obeznámíme s účinností a vyhodnocením zvolených reklamní kampaní. Cílem této práce je poukázat na skutečnost, že doby výsadního postavení nákupu standardní …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with new trends in the field of Internet communication and its application in online marketing environment. Theoretical knowledges are used in the analytical part of the work, in which, on the basis of client (the entity) acquainted with the performance and evaluation of selected advertising campaigns. The aim of this paper is to highlight the fact that periods of prominent …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 1. 2014
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloš Sobek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách