Ing. Lucie Měřínská

Master's thesis

Marketingová strategie vybrané neziskové organizace

Marketing strategy of chosen non-profit organization
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení změn marketingové strategie Technického muzea v Brně. V úvodu práce je vysvětleno čím se bude práce zabývat, a jakým způsobem bude dosahováno stanovených cílů. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, prostředí v jakém se muzea pohybují a nástroje marketingové strategie muzeí obecně. V praktické části práce je představeno Technické muzeum v Brně …more
Abstract:
The main goal of this thesis is to design changes in the marketing strategy of the Technological Museum in Brno. The introduction explains what the thesis will be dealing with and in what way the goals will be achieved. In the theoretical part I define basic terms and the environment in which museums function and also describe the marketing tools used by museums in general. In the practical part of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta