Nikol Bártová

Bakalářská práce

Udržitelný marketing na základě principů ESG

Sustainable marketing based on ESG principles
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy principů ESG ve vybraných podnicích zhodnocení aktivit v této oblasti a navržení doporučení. Zabývá se tématikou udržitelnosti a prezentací těchto aktivit v rámci marketingu. První část práce se věnuje teoretickým východiskům v podobě popisu marketingu a marketingového mixu. Praktická část obsahuje analýzu principů ESG a marketingových aktivit ve vybraných …více
Abstract:
The aim od the barchelor thesis is to evaluate activities in this area and propose recommendations based on the analysis od ESG principles on selected companies. It deals with the topic of sustainability and presentation of these activities within marketing. The theoretical part focuses on theoretical backgrounds in the form of describing marketing and the marketing mix. The practical part includes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jana Slavíčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bártová, Nikol. Udržitelný marketing na základě principů ESG. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku