Vliv trendů v digitální komunikaci na propagaci univerzitních sportovních týmů v České republice – Bc. Andrea Gašparová
Bc. Andrea Gašparová
Diplomová práce
Vliv trendů v digitální komunikaci na propagaci univerzitních sportovních týmů v České republice
The Influence of Trends in Digital Communication on Promotion of University Sports Teams in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práca je zameraná na oblasť digitálnej komunikácie univerzitných športových tímov, konkrétne na univerzitný športový tím amerického futbalu Zlín Golems. Cieľom práce je analyzovať súčasný stav digitálnej komunikácie tohto tímu a navrhnúť odporúčania, ktoré povedú k jej posilneniu. Pre dosiahnutie týchto cieľov je využitá kombinácia výskumných metód, vrátane analýzy sociálnych sietí, analýzy …víceAbstract:
This thesis focuses on the topic of digital communication of university sport teams, in this case the thesis focuses on Zlín Golems, an American football team. The main goal of the thesis is to analyze the current state of digital communication of the team and to propose recommendations that will lead to its improvement. To achieve these goals, a combination of research methods is used including: analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GAŠPAROVÁ, Andrea. \textit{Vliv trendů v digitální komunikaci na propagaci univerzitních sportovních týmů v České republice}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/u7gmw4/.
Jak správně citovat práci
Gašparová, Andrea. Vliv trendů v digitální komunikaci na propagaci univerzitních sportovních týmů v České republice. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management a marketing / Marketing management
Práce na příbuzné téma
-
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Rizika zavádzania služby online marketing a sociálne média
Tomáš Búcor -
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
Diana Fašangová -
Vnímanie online komunikácie značky Maybelline New York v ČR z pohľadu generácie Z
Vanessa Homolyová -
Projekt vytvoření online vernisáže pro zlepšení propagace výtvarných děl vybraného umělce
Diana Hološková