Cross-selling v prodejní politice firmy Tyrolit CEE k. s. – Bc. Dana Bošinová
Bc. Dana Bošinová
Master's thesis
Cross-selling v prodejní politice firmy Tyrolit CEE k. s.
Cross-selling in sales policy of the company Tyrolit CEE k. s.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá metodou cross-selling a její aplikací v rámci specifického brusného výrobního sortimentu. Cílem je analyzovat nástroje podpory prodeje u vybrané společnosti Tyrolit CEE a navrhnout případná doporučení ke zlepšení současné situace a zvýšení efektivity marketingových aktivit formou cross-sellingu. Metodikou práce bylo zvoleno dotazníkové šetření u skupiny respondentů, které …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the cross-selling method and their aplication at specific abrasive production range. The aim is analysis of sales promotion tools at the selected organization Tyrolit CEE and propose possibly recommendations to improve current situation and to increase effectiency of marketing activities through cross-selling. Methodology of diploma thesis was survey at distributors from …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Marie Hesková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Management in the Global Environment
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Cross-selling v prodejní politice firmy
Aneta Šimonová -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný
Názov
Vložil
Vložené
Práva