Eva Kozarová

Diplomová práce

The Communication concept of the brand Bomma

Komunikační koncept značky Bomma
Anotace:
Cílem této diplomové práce je poskytnout ucelený a účinný komunikační koncept pro českou značku Bomma, působící v luxusním segmentu. Smyslem komunikačního konceptu bude zrpostředkovat požadovaný archetyp značky cílovým zákazníkům. Teoretická část diplomové práce představuje základní východiska čerpaná ze současné, zavedené a respektované literatury. Vzhledem k charakteru segmentu a nedostatku primárních …více
Abstract:
The aim of this thesis is to provide a coherent and effective communication concept for Bomma, a luxury Czech brand. Upon completion, the communication delivers the desired brand archetype to key customer groups. The theoretical part of the thesis provides the fundamental knowledge derived from related, well-established and highly contemporary literature. Due to the nature of the industry and lack …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2019
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Luboš Rezler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78491