Využití strategií kooperativního učení v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy – Michaela FICENECOVÁ
Michaela FICENECOVÁ
Diplomová práce
Využití strategií kooperativního učení v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Implementing cooperative learning strategies in primary school English classes
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá strategiemi kooperativního učení v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy. V první kapitole jsou vyjmenována základní teoretická fakta. Dále jsou zde uvedeny výhody i nevýhody kooperativního učení. Diskutuje se zde také změna v roli učitele a žáka. Navrhuje konkrétní kooperativní struktury. Cílem práce bylo ověřit, zda používání kooperativního učení …víceAbstract:
This thesis deals with strategies of cooperative learning in English classes in primary school. Firstly the thesis recapitulate the fundamental theoretical facts. Furthermore the list of advantages and disadvantages is introduced. The changed teacher´s and pupil´s role is discussed. The thesis suggests particular cooperative structures. The goal of the thesis was to verify whether cooperative learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FICENECOVÁ, Michaela. \textit{Využití strategií kooperativního učení v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy} [online].
Plzeň, 2019 [cit. 2021-03-05]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/u7lvf6/>.
Diplomová práce.
Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická.
Vedoucí práce Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D..
Jak správně citovat práci
FICENECOVÁ, Michaela. Využití strategií kooperativního učení v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
K povaze konfliktu ve vybraných prózách české literatury 19. století
Dominika Prchalová -
Interetnické konflikty ve Vítkovicích
Květoslav BOHÁČ -
Dramatický konflikt ve hře Višňový sad A. P. Čechova
Miroslava Svobodová -
Využití kooperativní výuky v rozvíjení sociálních kompetencí žáků 1.stupně ZŠ
Irena ŠIMKOVÁ -
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Styly učení u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Hana Michelfeitová -
Spirála učení a skepse aneb Celoživotní učení sociálních pedagogů
Pavla Frňková -
Styly učení žáků/studentů při učení se cizím jazykům na gymnáziu
Martina Albrechtová