Michaela FICENECOVÁ

Master's thesis

Využití strategií kooperativního učení v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy

Implementing cooperative learning strategies in primary school English classes
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá strategiemi kooperativního učení v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy. V první kapitole jsou vyjmenována základní teoretická fakta. Dále jsou zde uvedeny výhody i nevýhody kooperativního učení. Diskutuje se zde také změna v roli učitele a žáka. Navrhuje konkrétní kooperativní struktury. Cílem práce bylo ověřit, zda používání kooperativního učení …more
Abstract:
This thesis deals with strategies of cooperative learning in English classes in primary school. Firstly the thesis recapitulate the fundamental theoretical facts. Furthermore the list of advantages and disadvantages is introduced. The changed teacher´s and pupil´s role is discussed. The thesis suggests particular cooperative structures. The goal of the thesis was to verify whether cooperative learning …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FICENECOVÁ, Michaela. Využití strategií kooperativního učení v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/