Ing. Kateřina Horálková

Diplomová práce

Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků

Socio-psychological aspects of the sale of limited edition products
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu sociálně-psychologických aspektů prodeje limitované edice výrobků. Práce je rozdělená do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V té první je analýza a zhodnocení pramenů a literatury, kde jsou vysvětleny pojmy jako luxusní zboží a limitovaná edice, což patří pod produkt jako takový. Další kapitoly se zaměřují na trh, konkrétně jeho pojetí a členění a také …více
Abstract:
The thesis is devoted to the topic of socio-psychological aspects of the sale of limited edition products. The work is divided in two parts - theoretical and practical. There is analysis and the evaluation of sources of literature for the first time where is explain concepts such as luxury goods and limited edition, which falls under the product. Other chapters focus on the market, namely the concept …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace