Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků – Ing. Kateřina Horálková
Ing. Kateřina Horálková
Diplomová práce
Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Socio-psychological aspects of the sale of limited edition products
Anotace:
Diplomová práce se věnuje tématu sociálně-psychologických aspektů prodeje limitované edice výrobků. Práce je rozdělená do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V té první je analýza a zhodnocení pramenů a literatury, kde jsou vysvětleny pojmy jako luxusní zboží a limitovaná edice, což patří pod produkt jako takový. Další kapitoly se zaměřují na trh, konkrétně jeho pojetí a členění a také …víceAbstract:
The thesis is devoted to the topic of socio-psychological aspects of the sale of limited edition products. The work is divided in two parts - theoretical and practical. There is analysis and the evaluation of sources of literature for the first time where is explain concepts such as luxury goods and limited edition, which falls under the product. Other chapters focus on the market, namely the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mocu7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace při vstupu firmy Inter Cars Group na nový trh - Itálie
Michal Tošovský -
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
Mojmír Nejezchleb -
Analýza slevových nabídek pro český trh značky Lindex
Alexandra Krejčíková -
Vstup nové značky na trh: konkurenční analýza a strategické plánování
Adéla Kubínová -
Zavádění nového výrobku na trh
Dušan Šerfel -
Uvedení privátní značky výrobků na trh
David Klar -
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
Zuzana Košarišťanová