Analýza a návrh public relations aktivit společnosti OEM Automatic s.r.o. v segmentu B2B – Tomáš Engl
Tomáš Engl
Bakalářská práce
Analýza a návrh public relations aktivit společnosti OEM Automatic s.r.o. v segmentu B2B
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ENGL, Tomáš. \textit{Analýza a návrh public relations aktivit společnosti OEM Automatic s.r.o. v segmentu B2B}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/u7q07i/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva