Ondřej KVAČKAJ

Bachelor's thesis

Komunikační mix konkrétní společnosti

Communication mix of company Heineken Czech republic, a. s.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Komunikační mix společnosti Heineken Česká republika, a. s." je analýza současného stavu komunikačního mixu vybrané společnosti a návrh na jeho zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena do dvou základních částí. První, teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů: komunikačního mix, jeho nástrojů a vysvětlením analýzy SWOT a analýzy PEST. Úvod praktické části obsahuje komunikační …more
Abstract:
The work "Communication mix of company Heineken Czech republic, a. s." is an analysis of the current state of the communication mix selected company and to its improvement. The thesis is divided into two main parts. The first, theoretical part deals with the explanation of concepts: communication mix, its tools and explanations SWOT analysis and PEST analysis. Introduction of the practical part contains …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 3. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KVAČKAJ, Ondřej. Komunikační mix konkrétní společnosti. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing