Projekt společnosti PUBLIC REALITY s. r. o., správa nemovitostí – Ing. Jitka Bočková
Ing. Jitka Bočková
Master's thesis
Projekt společnosti PUBLIC REALITY s. r. o., správa nemovitostí
Project for PUBLIC REALITY s.r.o., Falicity Management
Abstract:
Diplomní práce je zaměřena na vypracování projektu společnosti PUBLIC REALITY s.r.o. Hlavní činnost společnosti bude zaměřena na zajišťování a poskytování komplexních služeb v oblasti správy nemovitostí, obchodu s nemovitostmi, účetního, právního i poradenského servisu, včetně poskytování veškerých služeb s nimi souvisejícími. Odhad úspěšnosti zvolené strategie je prověřena metodou SWOT. Nastavení …moreAbstract:
The thesis is drawing up a project of PUBLIC REALITY, private limited company. The main field of its activity will be concentrated at ensuring and bestowing comprehensive services in real estate administratin, bookkeeping, legal and consultancy services including all other related services. The success assesment of selected strategy has been checked up by the SWOT Methodology. The overall concept and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 8. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h2lf5/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2009
- Supervisor: Ph.Dr. Milan Vodička
- Reader: doc. Ing. Pavel Schránil, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOČKOVÁ, Jitka. \textit{Projekt společnosti PUBLIC REALITY s. r. o., správa nemovitostí} Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/u7rxpf/. [cit. 2024-04-19].
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová