Lexikální expresivita v české reklamě – Barbora Plchová
Barbora Plchová
Bakalářská práce
Lexikální expresivita v české reklamě
Lexical Expresivity in Czech Advertising
Anotace:
Tato práce se zabývá lexikální expresivitou v české reklamě. Představuje přístupy různých českých lingvistů k lexikální expresivitě a následně tyto poznatky aplikuje do analýzy jednotlivých reklam. Poskytuje rozbor slov u reklam vybraných značek jako jsou Angry Beards, Kofola či mobilní operátoři jako Vodafone nebo T-Mobile. Práce zmiňuje i účinky jednotlivých jazykových jevů na recipienta.Abstract:
This thesis focuses on lexical expressivity in Czech advertising. It presents the approaches of various Czech linguists to lexical expressivity and then applies these findings to the analysis of individual advertisements. It provides an analysis of words in advertisements of selected brands such as Angry Beards, Kofola or mobile operators such as Vodafone or T-Mobile. The thesis also mentions the effects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ladislav Janovec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Plchová, Barbora. Lexikální expresivita v české reklamě. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk se zaměřením na vzdělávání se sdruženým studiem programu Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva