Uvedení nového produktu na trh – Ing. Petr Sedláček
Ing. Petr Sedláček
Bakalářská práce
Uvedení nového produktu na trh
Launch of new product on a market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou uvedení konkrétního nového produktu na trhy České republiky a Slovenska. V první, teoretické části jsou popsány marketingové metody, které je možné při uvádění nového produktu na trh využít, v druhé části jsou pak prakticky použity. Jedná se především o marketingový plán, marketingový průzkum, analýzu obecného prostředí, analýzu oborového prostředí a návrh mar …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with launch of the specific new product on markets of the Czech Republic and Slovakia. In the first, theoretical part are introduced marketing methods, what are possible to use in case of launch of a new product on a market, and in the second part they are practically used. They are primarily the marketing plan, the marketing survey, the analysis of general environment, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/lpg4l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
- Oponent: Ing. Martin Búday
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro značku Josefína Bakošová
Marie Djačenko -
Strategická analýza firmy EKG s.r.o
Johana Müllerová -
Strategická analýza výrobního podniku
Josef Riesner -
Strategická analýza konkrétního podniku
Šimon Macháň -
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Samková Samková -
Marketingový mix ve službách
Veronika Bartečková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková