Ing. Petr Sedláček

Bakalářská práce

Uvedení nového produktu na trh

Launch of new product on a market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou uvedení konkrétního nového produktu na trhy České republiky a Slovenska. V první, teoretické části jsou popsány marketingové metody, které je možné při uvádění nového produktu na trh využít, v druhé části jsou pak prakticky použity. Jedná se především o marketingový plán, marketingový průzkum, analýzu obecného prostředí, analýzu oborového prostředí a návrh mar …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with launch of the specific new product on markets of the Czech Republic and Slovakia. In the first, theoretical part are introduced marketing methods, what are possible to use in case of launch of a new product on a market, and in the second part they are practically used. They are primarily the marketing plan, the marketing survey, the analysis of general environment, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedoucí: Ing. Rostislav Tesař
  • Oponent: Ing. Martin Búday

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem