Ing. Petra Chovancová

Diplomová práce

Integrated marketing communications of selected company Club Prague

Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Abstract:
This diploma thesis provides deeper understanding on how IMC is used in entertaining business, in selected company. The theoretical part of thesis contains explanations of basic terms related to the topic such as IMC main features, traditional and online marketing, IMC planning process, and strategy. The theoretical part also describes in detail Facebook tips and branding necessity in entertaining …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní