Návrh marketingové strategie pro zavedení nového softwarového produktu na B2B trhu – Jan Loska
Jan Loska
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového softwarového produktu na B2B trhu
Marketing Strategy Design for New Software Product Launch on the B2B Market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro zavedení nového softwarového produktu na B2B trhu. Cílem práce je volba vhodných marketingových strategií a správné nastavení prvků marketingového mixu pro úspěšné uvedení a komercionalizaci softwaru. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou uvedena teoretická východiska marketingové strategie, charakteristika …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy design for new software product launch on the B2B market. The aim of the work is to choose the appropriate marketing strategies and correctly set up the elements of the marketing mix to successfully launch and commercialise the software. The work is divided into theoretical and practical parts. The first part presents the theoretical backgrounds …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146643
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedúci: Miluše Hluchníková
- Oponent: Lukáš Klapil
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LOSKA, Jan. \textit{Návrh marketingové strategie pro zavedení nového softwarového produktu na B2B trhu}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/u804bm/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Management pohledávek v malých a středních firmách v České republice
Kateřina Kuchárová -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pavlína Holcrová -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková -
Zavedení nového produktu na trh - xComfort
Martin Sop -
Zavedení nového produktu na trh
Renáta Müllerová