Analýza postojové věrnosti na trhu piva – Lucie Vojáčková
Lucie Vojáčková
Diplomová práce
Analýza postojové věrnosti na trhu piva
Analysis of Attitude Loyalty on the Beer Market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je prozkoumat postojovou věrnost ke značce na českém trhu piva mezi generacemi Z, Y a X. Dále práce zkoumá chování spotřebitelů v rámci České republiky se zaměřením na věrnost a identifikuje faktory, které ovlivňují tendence k věrnosti mezi vybranými generacemi. Sběr dat pro výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu byly analyzovány v programu IBM …víceAbstract:
The aim of this master thesis is to examine attitude loyalty to the brand in the Czech beer market among generations Z, Y and X. The thesis examines consumer behavior in the Czech Republic with a focus on loyalty and identifies factors that affect trends in loyalty between selected generations. Data collection for the research was performed using a questionnaire survey. The research results were analyzed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/145506
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2021
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu s mobilními telefony
David Burger -
Identifikace spotřebitelského chování na trhu cestovního ruchu během pandemie Covid-19
Anna Hrabálková -
Analýza spotřebitelského chování při online nákupech potravin
Veronika Filipová -
Analýza spotřebitelského chování při organizování svatby
Tereza Husová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Analýza spotřebitelského chování uživatelů služby Twitch
Barbora Fišová -
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Kamil Slunský -
Digitální adopce v nákupním chování spotřebitelů
Veronika Švecová