Lucie Vojáčková

Diplomová práce

Analýza postojové věrnosti na trhu piva

Analysis of Attitude Loyalty on the Beer Market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je prozkoumat postojovou věrnost ke značce na českém trhu piva mezi generacemi Z, Y a X. Dále práce zkoumá chování spotřebitelů v rámci České republiky se zaměřením na věrnost a identifikuje faktory, které ovlivňují tendence k věrnosti mezi vybranými generacemi. Sběr dat pro výzkum byl proveden pomocí dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu byly analyzovány v programu IBM …více
Abstract:
The aim of this master thesis is to examine attitude loyalty to the brand in the Czech beer market among generations Z, Y and X. The thesis examines consumer behavior in the Czech Republic with a focus on loyalty and identifies factors that affect trends in loyalty between selected generations. Data collection for the research was performed using a questionnaire survey. The research results were analyzed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2021
  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Tomáš Balcar

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava