Kupní chování vybrané kategorie spotřebitelů – Petra Rozlivková
Petra Rozlivková
Bachelor's thesis
Kupní chování vybrané kategorie spotřebitelů
Purchasing behavior of selected category of consumers
Abstract:
Tato bakalářská práce na téma "Kupní chování vybrané kategorie spotřebitelů" se zabývá spotřebním chováním na trhu s notebooky. Práce je rozdělena na dvě časti -- teoretická a praktická. V teoretické části jsou čtenáři seznámeni se spotřebním chováním, s faktory ovlivňujícími nákupní chování, s kupním rozhodovacím procesem a tvorbou marketingového výzkumu. Praktická část je založena na základě dotazníkového …moreAbstract:
This bachelor thesis on the topic "Purchasing behavior of selected category of consumers" is dealing with consumer's behavior on the notebook market. The thesis is divided into two sections -- theoretical and practical. In the theoretical part, readers are acquainted with consumer's behavior, influential aspects of their purchases, purchasing decision process and with a formation of marketing research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44091
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2015
- Supervisor: Jana Boučková
- Reader: Jan Koudelka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44091
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Sukontha Surattanaporn -
Exploring organic food purchasing
Saurov Barua -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující dárcovské chování
Marie Hladká