Kupní chování vybrané kategorie spotřebitelů – Petra Rozlivková
Petra Rozlivková
Bachelor's thesis
Kupní chování vybrané kategorie spotřebitelů
Purchasing behavior of selected category of consumers
Anotácia:
Tato bakalářská práce na téma "Kupní chování vybrané kategorie spotřebitelů" se zabývá spotřebním chováním na trhu s notebooky. Práce je rozdělena na dvě časti -- teoretická a praktická. V teoretické části jsou čtenáři seznámeni se spotřebním chováním, s faktory ovlivňujícími nákupní chování, s kupním rozhodovacím procesem a tvorbou marketingového výzkumu. Praktická část je založena na základě dotazníkového …viacAbstract:
This bachelor thesis on the topic "Purchasing behavior of selected category of consumers" is dealing with consumer's behavior on the notebook market. The thesis is divided into two sections -- theoretical and practical. In the theoretical part, readers are acquainted with consumer's behavior, influential aspects of their purchases, purchasing decision process and with a formation of marketing research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44091
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2015
- Vedúci: Jana Boučková
- Oponent: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44091
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Factors influencing consumer purchasing intention on Thai herbal tea in Germany
Sukontha Surattanaporn -
Exploring organic food purchasing
Saurov Barua -
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
Eliška Zaoralová -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
Šárka Egermaierová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Faktory ovlivňující dárcovské chování
Marie Hladká