Vnímání influencer marketingu funkčních potravin generací Z na sociální síti Instagram – Bc. Žaneta Macková
Bc. Žaneta Macková
Diplomová práce
Vnímání influencer marketingu funkčních potravin generací Z na sociální síti Instagram
Perception of influencer marketing of functional foods by Generation Z on the Instagram social network
Anotace:
Macková, Ž. Vnímání influencer marketingu funkčních potravin generací Z na sociální síti Instagram. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Diplomová práce se zabývá vnímáním influencer marketingu funkčních potravin generací Z na sociální síti Instagram. Cílem práce je poskytnout hlubší porozumění tomu, jak mladí lidé narození mezi lety 1997 až 2012 vnímají a reagují na marketingové …víceAbstract:
Macková, Ž. Perception of influencer marketing of functional foods by Generation Z on the Instagram social network. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2024. The diploma thesis deals with the perception of influencer marketing of func-tional foods by Generation Z on the Instagram social network. The aim of the work is to provide a deeper understanding of how young people born between 1997 and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Pšurný, Ph.D.
- Oponent: Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACKOVÁ, Žaneta. \textit{Vnímání influencer marketingu funkčních potravin generací Z~na sociální síti Instagram}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/u85phx/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Lidské zdroje a mezinárodní leadership
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání poutačů článků komerčního charakteru generací Z: eye-trackingový experiment
Pavel Štindl -
Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment
Markéta Veselková -
Extrakce informací z datových vizualizací - eye-trackingový experiment
Petr Tumpach -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Vliv životního stylu na ženy s diagnózou funkční hypotalamická amenorea
Nikola Kašpárková -
FUNKČNÍ POTRAVINY A JEJICH ROLE V GASTRONOMII
Petr Žižlavský -
Miskoncepce žáků střední školy o funkční anatomii člověka
Jana PROCHÁZKOVÁ -
Funkční stravování pro seniory
Ekaterina Zasypkina