Bc. Kristýna KOSTKOVÁ

Diplomová práce

Soupeření a spolupráce ve školních třídách II. st. základních škol

The competition and collaboration of people in the secondary schools
Anotace:
V první kapitole definuji typy výuky a uvedu jejich rozdíly. Ve druhé kapitole charakterizuji výuku na dnešní základní škole, co vše škola dětem předává, ať už vědomě nebo nevědomě, zaměřím se na učitele a jeho způsob řízení výuky, dále na metody a organizačními formy vyučování. Třetí kapitola pojednává o sociálním učení žáka ve školním kolektivu, o jeho potřebě vrstevnických vztahů a spolupráce. Čtvrtá …více
Abstract:
In the first chapter I will define types of lessons and I will mention their differences. In the second section I characterize the lesson at the current primary school. I write what the school give to pupils by consciously way or unconsciously. I will focus on the teacher and his style of work in lessons. Next pages will be about classroom techniques and organizational form of classes. The third chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2012
Zveřejnit od: 2. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 4. 2012
  • Vedoucí: Doc. PhDr. Julius Sekera, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOSTKOVÁ, Kristýna. Soupeření a spolupráce ve školních třídách II. st. základních škol. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Soc Ped - výtvarná orientace

Práce na příbuzné téma