Bc. Jolana Kozubková

Master's thesis

Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy

Consumer behavior in OTC medicines and dietary supplements market
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení pro marketingovou komunikaci prodejců volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy na základě analýzy nákupního chování spotřebitelů. V první části této práce budou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k problematice spotřebního chování a marketingové komunikaci. Ve druhé kapitole bude představena stručná charakteristika trhu …viac
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to propose recommendations for marketing communication of sellers of over-the-counter medicines and food supplements. Recommendations will be based on the analysis of consumer purchasing behavior. The first part of the work will explain the issue-related theoretical background of consumer behavior and marketing communication. In the second area, the structural characteristics …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/eotzf/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
  • Vedúci: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné