Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy – Bc. Jolana Kozubková
Bc. Jolana Kozubková
Master's thesis
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Consumer behavior in OTC medicines and dietary supplements market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení pro marketingovou komunikaci prodejců volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy na základě analýzy nákupního chování spotřebitelů. V první části této práce budou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k problematice spotřebního chování a marketingové komunikaci. Ve druhé kapitole bude představena stručná charakteristika trhu …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to propose recommendations for marketing communication of sellers of over-the-counter medicines and food supplements. Recommendations will be based on the analysis of consumer purchasing behavior. The first part of the work will explain the issue-related theoretical background of consumer behavior and marketing communication. In the second area, the structural characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/eotzf/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOZUBKOVÁ, Jolana. \textit{Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/u88eiy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Typologie spotřebitelů na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Martin Svěch -
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
Jana Housková -
Vliv vnějších faktorů na vstup nové lékárny na trh v České republice
Arina Kaplun -
Informační podpora při zavádění nového produktu na farmaceutický trh
Martina Jiroutková -
Chování spotřebitelů na trhu s volně prodejnými léčivy a doplňky stravy
Veronika Jelenová -
Podpora prodeje a podpora retence při zavádění nových farmaceutických produktů na trh
Lucie Dortová -
Regulácia reklamy na lieky a doplnky stravy v českej a európskej judikatúre
Rebeka Pilipová -
Užívání léků a potravních doplňků v době těhotenství
Marie Kurečková