Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy – Bc. Jolana Kozubková
Bc. Jolana Kozubková
Diplomová práce
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Consumer behavior in OTC medicines and dietary supplements market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení pro marketingovou komunikaci prodejců volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy na základě analýzy nákupního chování spotřebitelů. V první části této práce budou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k problematice spotřebního chování a marketingové komunikaci. Ve druhé kapitole bude představena stručná charakteristika trhu …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to propose recommendations for marketing communication of sellers of over-the-counter medicines and food supplements. Recommendations will be based on the analysis of consumer purchasing behavior. The first part of the work will explain the issue-related theoretical background of consumer behavior and marketing communication. In the second area, the structural characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/eotzf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZUBKOVÁ, Jolana. \textit{Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy}. Online. Diplomová práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/u88eiy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Typologie spotřebitelů na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Martin Svěch -
Strategie zavádění nového farmaceutického produktu na trh
Jana Housková -
Vliv vnějších faktorů na vstup nové lékárny na trh v České republice
Arina Kaplun -
Informační podpora při zavádění nového produktu na farmaceutický trh
Martina Jiroutková -
Chování spotřebitelů na trhu s volně prodejnými léčivy a doplňky stravy
Veronika Jelenová -
Podpora prodeje a podpora retence při zavádění nových farmaceutických produktů na trh
Lucie Dortová -
Regulácia reklamy na lieky a doplnky stravy v českej a európskej judikatúre
Rebeka Pilipová -
Užívání léků a potravních doplňků v době těhotenství
Marie Kurečková