Bc. Jolana Kozubková

Master's thesis

Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy

Consumer behavior in OTC medicines and dietary supplements market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení pro marketingovou komunikaci prodejců volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy na základě analýzy nákupního chování spotřebitelů. V první části této práce budou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k problematice spotřebního chování a marketingové komunikaci. Ve druhé kapitole bude představena stručná charakteristika trhu …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to propose recommendations for marketing communication of sellers of over-the-counter medicines and food supplements. Recommendations will be based on the analysis of consumer purchasing behavior. The first part of the work will explain the issue-related theoretical background of consumer behavior and marketing communication. In the second area, the structural characteristics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné