Celovečerní filmový debut v českém prostředí a úskalí jeho realizace – Eliška Pinďáková
Eliška Pinďáková
Diplomová práce
Celovečerní filmový debut v českém prostředí a úskalí jeho realizace
Czech feature film debut and problems of its realization
Anotace:
Tato práce se zabývá zhodnocením úskalí českých celovečerních debutantských snímků. První část se věnuje postupům filmové tvorby od vývoje scénáře přes financování, filmovou výrobu až po postprodukci, distribuci a marketing. Všechny tyto procesy pak budou v první polovině práce stručně popsány. Druhá, praktická část práce, se zaobírá analýzou rozhovorů s debutujícími tvůrci, kteří odpovídali na otázky …víceAbstract:
This thesis evaluates problems of Czech feature debut films. The first part focuses on the overview of the filmmaking process, from the development of screenplay to financing, filming, post-production, distribution, and marketing. All these processes are briefly described. The second part deals with my analysis of interviews with debut filmmakers who evaluated all parts of a filmmaking process from …víceKlíčová slova
Debut Scénář Předprodukce Produkce Postprodukce Distribuce Film Režisér Producent Marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75468
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2019
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Martin Zelený
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75468
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Současná podoba prestižních filmových cen Oscar optikou politické korektnosti a dopad nového kodexu na výrobu, PR a marketing vítězných snímků
Emma Tomanová -
Marketingové nástroje v procesu výroby a distribuce českého celovečerního snímku
Jan Hejna -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)
Eva Kotýnková -
Vztah producenta s režisérem v oblasti reklamní tvorby
Matěj Paclík