Hanka Teplá

Bakalářská práce

Unterschiede in der Werbesprache in Bezug auf die Zielgruppe

Differences in the Language of Advertisement in relation to the Target Audience
Abstract:
This bachelor thesis describes the Differences in the Language of Advertisement in relation to the Target Audience. There are described differences in terms of marketing, semantics and communication. Two types of advertisements were analyzed in this work. In the theoretical part is described the advertising from marketing point of view, then the target groups are characterized and in the last chapters …více
Abstract:
Diese Bachelorarbeit befasst sich mit den Unterschieden in der Werbesprache in Bezug auf die Zielgruppe. Es handelt sich um die Unterschiede aus Marketingsicht und sprachlich-semantischer Sicht. Im Rahmen dieser Bachelorarbeit werden 2 Werbungen analysiert. Im theoretischen Teil wird Werbung in Bezug auf das Marketing beschrieben, dann werden die Zielgruppen charakterisiert und in den letzten Kapiteln …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Renata Šilhánová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Teplá, Hanka. Unterschiede in der Werbesprache in Bezug auf die Zielgruppe. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.