Rozvoj kognitivních, sociálních a emocionálních kompetencí u dětí v předškolním věku pomocí programu Druhý krok – Bc. Anna HORÁKOVÁ
Bc. Anna HORÁKOVÁ
Master's thesis
Rozvoj kognitivních, sociálních a emocionálních kompetencí u dětí v předškolním věku pomocí programu Druhý krok
Cognitive, social and emotional competencies development of preschool children using the Second Step Program
Anotácia:
Magisterská diplomová práce, jejímž zaměřením je rozvoj kognitivních a sociálně-emocionálních kompetencí v předškolním věku. Prostor je věnován sociálně-emocionálnímu učení, charakteristice předškolního věku, předškolnímu vzdělávání a programu Druhý krok. Výzkumným problémem této práce je zvyšování kognitivních a sociálně-emocionálních kompetencí pomocí preventivního programu Druhý krok v českých mateřských …viacAbstract:
This Master's thesis, focuses on the development of cognitive and socio-emotional competences at pre-school age. The scope of the thesis is devoted to socio-emotional learning at pre-school age within pre-school education, and the "Second Step" program. The research problem of this work is to increase the cognitive and socio-emotional competences using the "Second Step" preventive program in Czech …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁKOVÁ, Anna. \textit{Rozvoj kognitivních, sociálních a emocionálních kompetencí u dětí v předškolním věku pomocí programu Druhý krok}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Arts. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/u8au30/.
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Anna. Rozvoj kognitivních, sociálních a emocionálních kompetencí u dětí v předškolním věku pomocí programu Druhý krok. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně-emocionální kompetence u dětí v alternativních školách
Adéla PRAŽÁKOVA -
Zkušenosti učitelek MŠ s programy a pomůckami pro rozvoj sociálně-emocionálních kompetencí a emoční inteligence u dětí předškolního věku
Pavlína KUPKOVÁ -
Povědomí předškolních pedagogů o programech sociálně-emocionálního učení
Eliška VRŠŤALOVÁ -
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ -
Využití aplikované kognitivně-behaviorální analýzy v komplexních rozvojových programech zaměřených na sociálně-emocionální učení a na eliminaci problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Ivo SPILKA -
Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení
Kateřina PALOVÁ -
Vliv sociálně-emocionálního učení na morální usuzování a psychosociální klima třídy
Kateřina LISNÍKOVÁ -
Působení programu Druhý krok na sociálně-emocionální vývoj dětí předškolního věku
Alžběta MACHŮ
Názov
Vložil
Vložené
Práva