Jakub Dlabola
Bachelor's thesis
Značka zaměstnavatele vybraného podniku
Employer brand of the selected company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu personálního marketingu v konkrétním podniku s přihlédnutím k cílové skupině studentů středních škol a odborných učilišť v Libereckém kraji, zhodnocení tohoto stavu a vypracování doporučujících návrhů. Výzkum je zaměřen na identifikaci významných aspektů, které ovlivňují příslušníky cílové skupiny při výběru jejich zaměstnavatele. Bakalářská práce …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the current state of personnel marketing in the selected company with regard to the target group of students of secondary schools and vocational schools in the Liberec region, to evaluate this state and to form recommendations. The research is aimed at identifying the significant aspects that influence the members of the target group when choosing their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dlabola, Jakub. Značka zaměstnavatele vybraného podniku. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Business Administration / Production Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights