Anna KHARAMAN

Bachelor's thesis

Communication strategies: English version of websites of logistics providers

Communication strategies: English version of websites of logistics providers
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to describe and analyze communication strategies of promotional texts published on the Internet by logistics providers. The corpus used for the analysis consists of texts from the so called sections "About Us" on the company's websites.The theoretical part of the thesis describes the advertising discourse, its participants and relationship between them. Further it …viac
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikačních strategií používaných v propagačních textech zveřejněných na internetu společnostmi, které nabízejí logistické služby. Korpus, který je použit ke studii, se skládá z textu z takzvané sekce "O Nás" z webových stránek firem. Teoretická část popisuje reklamní diskurz, jeho účastníky a vztah mezi nimi. Dále představuje a charakterizuje žánr …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Lenka Kopečková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KHARAMAN, Anna. Communication strategies: English version of websites of logistics providers. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta