Možnosti marketingové orientace na trhu sebevzdělávání v rámci volného času – Barbora Rychnová
Barbora Rychnová
Master's thesis
Možnosti marketingové orientace na trhu sebevzdělávání v rámci volného času
Possibilities of marketing orientation on self-education market within leisure time
Abstract:
Cílem diplomové práce je odkrytí osobních diferencí mezi lidmi na trhu sebevzdělávání, přičemž zjistit faktory, které tyto lidi ovlivňují při výběru služeb a na základě těchto skutečností navrhnout marketingovou orientaci pro společnosti působící na těchto trzích. První část práce se věnuje teoretickým vymezením jednotlivých pojmů souvisejících s problematikou volného času, volnočasových aktivit a …moreAbstract:
The aim of the thesis is uncovering personal differences between people on the self-education market and to find out the factors that influence these people when chosing services. First part of my work is focused on theoretical specifications of particular terms connected to the topic of leisure time, leisure activities and further education. In second, analytical part of the thesis, you may find an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75464
Thesis defence
- Date of defence: 30. 1. 2019
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Oldřich Vávra
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75464
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Estetické sebevzdělávání pomocí společně sdíleného prostoru a zkušeností
Zuzana Mrštinová -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Method and system to increase productivity of IPC users using Watson Analytics and IBM SPSS
Anastasia Korovina -
Vybrané metody analýzy dat v managementu s SPSS
David Pirkl -
Porovnání statistických programových systémů SPSS, STATISTICA a SAS z hlediska jejich možností při analýze kategoriálních dat
Natalja Torboněnko -
Finding groups of the similar variables with statistical software SAS and SPSS
Monika Marková -
Neparametrické testy v SPSS
Petra Kantorová