Možnosti marketingové orientace na trhu sebevzdělávání v rámci volného času – Barbora Rychnová
Barbora Rychnová
Master's thesis
Možnosti marketingové orientace na trhu sebevzdělávání v rámci volného času
Possibilities of marketing orientation on self-education market within leisure time
Anotácia:
Cílem diplomové práce je odkrytí osobních diferencí mezi lidmi na trhu sebevzdělávání, přičemž zjistit faktory, které tyto lidi ovlivňují při výběru služeb a na základě těchto skutečností navrhnout marketingovou orientaci pro společnosti působící na těchto trzích. První část práce se věnuje teoretickým vymezením jednotlivých pojmů souvisejících s problematikou volného času, volnočasových aktivit a …viacAbstract:
The aim of the thesis is uncovering personal differences between people on the self-education market and to find out the factors that influence these people when chosing services. First part of my work is focused on theoretical specifications of particular terms connected to the topic of leisure time, leisure activities and further education. In second, analytical part of the thesis, you may find an …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75464
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedúci: Jan Koudelka
- Oponent: Oldřich Vávra
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75464
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Estetické sebevzdělávání pomocí společně sdíleného prostoru a zkušeností
Zuzana Mrštinová -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Method and system to increase productivity of IPC users using Watson Analytics and IBM SPSS
Anastasia Korovina -
Vybrané metody analýzy dat v managementu s SPSS
David Pirkl -
Porovnání statistických programových systémů SPSS, STATISTICA a SAS z hlediska jejich možností při analýze kategoriálních dat
Natalja Torboněnko -
Finding groups of the similar variables with statistical software SAS and SPSS
Monika Marková -
Neparametrické testy v SPSS
Petra Kantorová