Daniel Bedrníček

Bachelor's thesis

Návrh a implementace počítačové hry v prostředí Unity a jazyku C#

Design and development of a game using Unity framework and C# language
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je návrh a implementace hry ve vývojovém prostředí Unity za použití programovacího jazyka C#, zejména pak komponent nutných pro chod navrhované hry.Práce je určena mírně pokročilým vývojářům a programátorům zaměřených na vývoj herních aplikací. Je podkladem i pro vývoj simulací, které vyžadují použití rozsáhlého prostředí v enginech, které toto standardně neumožňují.Teoretická …more
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is design and development of a game using Unity engine and C# programming language, especially the components needed to develop suggested game.The thesis is addressed to lower-intermediate game developers and programmers interested in game development. It can be also useful for development of simulations that require using of vast areas, but are developed in engines …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 2. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2018
  • Supervisor: Zuzana Šedivá
  • Reader: Jarmila Pavlíčková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71927