Ing. Olga Igoshina

Master's thesis

Marketingové principy řízení moderní obchodní firmy NAIFL

Marketing principles in modern trading companies NAIFL
Abstract:
Diplomová práce se skládá ze tří částí. První teoretická část popisuje, jak za pomoci marketingového řízení může moderní firma dosahovat stanovených cílů. V následující aplikační části je proveden výzkum marketingového prostředí a analýza marketingových aktivit podniku. Poté, na základě získaných dat, jsou stanoveny marketingové cíle a doporučeny konkrétní formy marketingové komunikace pro dosažení …more
Abstract:
The diploma thesis consists of three parts. The theoretical part describes how the marketing management can help the modern company to achieve the intended goals. The goal of this work is to evaluate the effectiveness of management in the firm called NAIFL and producing the tools, that would lead to the improvement of its marketing position. That’s why in the practical part the marketing environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 10. 2014
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: JUDr. Josef Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní