Marketingové principy řízení moderní obchodní firmy NAIFL – Ing. Olga Igoshina
Ing. Olga Igoshina
Master's thesis
Marketingové principy řízení moderní obchodní firmy NAIFL
Marketing principles in modern trading companies NAIFL
Abstract:
Diplomová práce se skládá ze tří částí. První teoretická část popisuje, jak za pomoci marketingového řízení může moderní firma dosahovat stanovených cílů. V následující aplikační části je proveden výzkum marketingového prostředí a analýza marketingových aktivit podniku. Poté, na základě získaných dat, jsou stanoveny marketingové cíle a doporučeny konkrétní formy marketingové komunikace pro dosažení …moreAbstract:
The diploma thesis consists of three parts. The theoretical part describes how the marketing management can help the modern company to achieve the intended goals. The goal of this work is to evaluate the effectiveness of management in the firm called NAIFL and producing the tools, that would lead to the improvement of its marketing position. That’s why in the practical part the marketing environment …moreKeywords
Marketingové řízení Marketingový mix Merchandising Nákupní atmosféra Reklama Marketingová komunikace PEST analýza Porterův model SWOT analýza Segmentace Marketingové cíle Marketingová strategie Marketingový controlling. Marketing Management Marketing mix Shopping atmosphere Advertising Marketing communication PEST analysis Porter's model SWOT analysis Segmentation Marketing goals Marketing strategy Marketing controlling.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 9. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/momz3/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 10. 2014
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: JUDr. Josef Novák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy
Martin Kubis -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova