Ing. Olga Igoshina

Diplomová práce

Marketingové principy řízení moderní obchodní firmy NAIFL

Marketing principles in modern trading companies NAIFL
Anotace:
Diplomová práce se skládá ze tří částí. První teoretická část popisuje, jak za pomoci marketingového řízení může moderní firma dosahovat stanovených cílů. V následující aplikační části je proveden výzkum marketingového prostředí a analýza marketingových aktivit podniku. Poté, na základě získaných dat, jsou stanoveny marketingové cíle a doporučeny konkrétní formy marketingové komunikace pro dosažení …více
Abstract:
The diploma thesis consists of three parts. The theoretical part describes how the marketing management can help the modern company to achieve the intended goals. The goal of this work is to evaluate the effectiveness of management in the firm called NAIFL and producing the tools, that would lead to the improvement of its marketing position. That’s why in the practical part the marketing environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Josef Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní